Halloween look 2 ! Demonlook.

14:09

 Hello my loves,

Vandaag heb ik weer eens een Halloween look voor jullie.
Ik heb al eerder een gemaakt een Alien inspired makeuplook.

Vandaag heb ik me laten inspirerend door deze foto. Ik weet niet wie deze look heeft gecreëerd dit heb ik niet kunnen achterhalen, dus voor wie het wel weet let me know!


 Dit is de look die ik heb gemaakt. Hij lijkt sterk op de inspiratie maar ik heb er naar mijn idee een klein beetje mijn eigen draai aan gegeven.

Ik heb alleen maar normale makeup producten gebruikt dus je hoeft geen schmink of andere dingen te halen (als je dit in huis hebt kun je het altijd gebruiken)

 Laten we beginnen met de look.

 Ik ben begonnen met mijn lichtste foundation te mixen met de lightning drops van Catrice dit om de foundation nog lichter te maken. Als je witte schmink in huis hebt kun je dit hier ook voor gebruiken. Dit vooral op de T- zone van je gezicht en op je kaken. Ik heb het lichtelijk over de andere delen van mijn gezicht verspreid en op mijn hals en het begin van mijn borst.

Vervolgens heb ik mijn concealer ook vermengd met de lightning drops om een poging te doen om mijn concealer nog wat wat lichter te maken dan mijn foundation. Dit heb ik onder mijn ogen en op mijn cupidoboogje aangebracht. Vervolgens heb ik mijn hele gezicht goed in de poeder gezet om een goede basis te creëren om de kleuren op gezicht te blenden. Ook heb ik de foundation op mijn hals en borst gezet met wat poeder.

 Om mijn gezicht nog wat lichter te maken heb ik mijn MUA Strobe and Glow Highlight Kit gebruikt die bij mij geen glans geeft maar alleen maar een witte laag achterlaat. Op de plekjes die ik nog niet wit genoeg vind, gebruik ik mijn Kat Von d Shade and Light eye palette in de kleur Liberatus. Als je een andere witte oogschaduw hebt kun je deze ook prima gebruiken en over de schmink kun je ook heel goed alleen de transparante poeder gebruiken.

  En nu komt het leukste van de look! De donkere 'schaduw' van het gezicht en je schouders en borst een kleur geven. Hier voor gebruik ik het Jeffree Star Cosmetics Androgyny eyeshadow palette dit omdat het mooie grote oogschaduw's zijn en ik zo met een grote kwast makkelijker product op kan pakken. Ik heb de kleuren Fetisch en Dominatrix met elkaar gemengd om deze kleur te creëren en daarna heb ik een beetje van de kleur Androgyny over de plekken heen geblend om het grauwe wat omhoog te laten komen on de look.

 Vervolgens heb ik de kleur Shax van het Kat Von D Shade and Light eye palette gebruikt op al de plekken geblend die ik nog wat donkerder wou hebben. Dit zijn de plekken bij mijn haarlijn, onder mijn jukbeenderen, onder mijn kaaklijn, om mijn sleutelbeenderen en rond mijn ogen. Rond mijn ogen doe ik dit erg  slordig.

 Vervolgens blend ik de kleur Fetisch van het Jeffree Star Androgyny palette rond de Shax kleur op mijn ogen en blend ik Fetisch ook in mijn binnenste ooghoek en een klein stukje naast mijn neus.
En ook blend ik de kleur Fetisch wat onder mijn ogen en rond mijn mond en vervolgend blend ik ook wat Shax rond mijn mond. Dit hoeft niet netjes maar mag aardig slordig.

 Hier heb ik met de gelliner van Catrice cosmetics slordig wat zwart op mijn lippen gedaan en lijnen onder mijn ogen gezet. Mocht je de lijnen onder de ogen niet mooi vinden kun je dit altijd overslaan.

 Vervolgens heb ik dit uitgeblend met de kleuren die ik verder ook op mijn gezicht heb gebruikt.

Hier heb ik mijn wenkbrauwen nog even gedaan. Iets harder dan ik normaal doe. Hiervoor heb ik mijn Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade in soft brown gebruikt.

 Als laatste stap heb ik nog een beetje mascara aangebracht en mijn haar los gegooid!

En hier het eind resultaat!

Ik vind de look super geworden voor Halloween.
Wat vind jij hier van en zou jij dit voor Halloween dragen?
Als je deze look uitprobeert vergeet mij dan niet te taggen in je foto!

En wat zou je graag nog willen zien als Halloween look?
Let me know!

Je kunt me volgen op

Snapchat : livelifethings.
Instagram : Livelifethings.
Twitter : Livelifethings.
Facebook : Livelifethings.

Liefs,
x

You Might Also Like

0 comments