Becca Cosmetics Shimmering Skin Perfector in Champagne Pop

18:15

 Hallo allemaal,

Vandaag gaan we het hebben over een zeer bekende highlighter:
De welbekende Jaclyn Hill x Becca Cosmetics Shimmering Skin Perfector in Champagne Pop.
Dit was ooit een limited edition, maar door de grote vraag is deze beauty in het vaste assortiment opgenomen.

Deze highlighter heeft al een paar jaar op mijn wishlist gestaan en met mijn verjaardag (jup dat was in juni) heb ik hem besteld bij de Amerikaanse Sephora.

Mijn Champagne Pop zit in een speciale verpakking.

Laten we eens een kijkje nemen naar de verpakking. 
 De verpakking van mijn Champagne pop heeft rose goud / goud kleur. En heeft een grijze bovenkant. De normale verpakking is mat zwart met ook de grijze bovenkant. Ik vind het er super mooi en klassiek uitzien. Ik vind het formaat ook erg fijn, niet te groot en ook niet te klein. Dit zou ook een mooi formaat zijn om mee op reis te nemen. 

 En dan de binnenkant! In de pan van die van mij zit een mooie opdruk! Ik vind m echt prachtig!

Swatch!
 Zoals je kunt zien is de highlighter mooi gepigmenteerd. Hij blend ook mooi, maar blijft wel intens. Ik vind de kleur erg mooi, maar kan me voorstellen dat hij op lichte huidjes te donker zal zijn. Maar voor iedereen die mijn huidtint heeft of donkerder is, denk ik dat die prachtig zal zijn!

Oke, laten we heb proberen. 
 Zoals je kunt zien heb ik hier mijn basis gedaan, alleen mijn highlighter moet nog (en mijn ogen en wenkbrauwen..). Ik vind dit altijd erg kaal lijken. Er mist gewoon iets. Ik vind highlighter altijd nog even dat extra stukje dimensie aan een gezicht geven. 

En daar was het dan! Nu is de look echt compleet. Ik vind de kleur heel erg mooi. De ondertoon is precies goed voor mijn huid. Niet te goud en niet te ijzig. Hij blend mooi uit en je kunt hem zo intens maken als je maar wil.

Dus voor iedereen die een mooie intense highlighter zoekt, die je kunt opbouwen naar je eigen smaak en niet te ijzig maar ook niet te goud is. Dan zou ik deze topper toch echt eens proberen!

Je kunt de highlighter bestellen op:
Sephora en Becca voor $38,-

I see you soon !
X

You Might Also Like

0 comments